teringat

Posted: Mei 6, 2011 in ekonomi/biz, motivasi, sukan/hobi, Uncategorized

it was justified, it was rationalized.

ni citer lama tapi aku masih teringat-ingat padamu. rasa kesal pun ada melepaskan kau pergi dulu. walaupun mengikut situasi pada waktu itu, tindakan aku adalah sangat wajar, sangat menepati tuntutan keadaan. rasa kesal yang sangat menghimpit dada datang lagi secara tiba-tiba malam tadi. sewaktu berborak-borak dengan sahabat-sahabat tentang isu semasa termasuklah tentang dirimu. ada pertanyaan yang spontan dari seorang sahabat tentang kewajaran tindakan aku berpisah denganmu. walau sudah lebih 2 tahun berlalu, walau sudah berpuluh kali aku menjawab species soalan yang sama, namun masih ada rakan-rakan yang belum berpuas hati nampaknya.

aku akui sangat-sangat, memang aku amat merinduinya. sehingga mengundang rasa kesal dan mencabar waras untuk mendapatkanmu kembali. gila. aku sangat pasti, kau dijaga dengan baik saat ini. tidak mengapalah. aku cuba mengubat luka dan rindu ini dengan pengganti mu yang tidak kurang hebatnya. nanti ada yang tercalar.

Tinggalkan Jawapan

