kerajaan BN buat kerja sungguh

Posted: Mei 12, 2010 in politik, sosial/budaya

bulan lepas di selangor, macam2 dah menteri2 negara kita cerita pasal sumbangan mereka. macam2 ‘pencapaian’ yg sudah terlaksana. nampak memang benarlah, ‘rakyat didahulukan’ dalam agenda menteri2 negara kita.

la ni, menteri2 negara kita kena cerita lagi dan lagi berlokasikan sarawak pula.

korang ni tak paham2 ke? punyalah telus dan berterus terangnya menteri2 negara kita warwarkan tugas2 yang sudah beliau-beliau tu laksanakan.

percayalah semua tu. wahai pengundi2 nun di sana. takkan ragu2 lagi nak mengundi yang mana satu pihak.? kalu was was jugak… apa kata pergi juga dengar ceramah pihak yang satu lagi tu. apa ke namanya… BA? Pakatan Rakyat? haaa gitulah lebih kurangnya. ataupun lepas baca utusan malaysia ke berita harian ke, baca pula lah harakah atau apa2 lah cthnya malaysiakini ke … err apa tu namanya, malaysianinsider? ataupun paper suara adil..

… hehe

Komen-komen
  1. Najwa Aiman berkata:

    Novel Najwa Aiman pun kena baca tau… hehehehe…

  2. irsha berkata:

    soklan kuiz minggu ini “apakah jodol novel terbaru najwa aiman”?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s