tiket bola: stad sultan mohd ke-IV

Posted: Oktober 27, 2009 in seni&warisan, sukan/hobi

SFPERLIS

11utamakelate

alahai sedih sungguh dengar citer member opis aku yang nak dapatkan tiket bola malam ni kel vs perlis. dia pergi kul 11am tadi orang ramai giler beratur. katanya orang kat situ dah beratur sejak pukul 7am lagi, menunggu kaunter buka 10am. dia tu tengah gelabah lagi sebab belum ada tiket.

3.Skuad Kelate

kafa patut pertimbangkan penjualan tiket secara bermusim. sediakan tiket semusim ikut permintaan (mungkin tak banyak pun permintaan) dan boleh dijual online melalui kelate.net? dan sediakan laluan berasingan kepada pemegang tiket ini pada hari perlawanan! ada special sikit!

gomo kelate gomo. dapatkan kelebihan goal sebelum ke kangar nanti!

nuar

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s