melaka hari ni

Posted: Mac 19, 2009 in alamsekitar, politik

secara kebetulan, muka depan utusan malaysia hari ni melaporkan cerita ‘dari Melaka‘. sebelah atas  pasal KM dan rayuannya. sebelah bawah sikit cerita pasal 4 beradik daripada Jasin (Melaka kan? ke ada Jasin lain?) dan kemiskinannya dan tidak mahu terpisahkan dengan adik beradiknya.

hmmm secara kebetulan disusunletak begitu atau betul2 nak letak cenggitu?

Komen-komen
  1. Najwa Aiman berkata:

    Sengaja disusun letak gitu. Kalau tak sengaja maknanya layout artist bakal dibuang kerja… ekekekekekeke…

    • irsha berkata:

      tu lah… cam sengaja nak suruh dato’ mohd ali balik melaka je lah tengok2 diaorang.
      dlm paper hari ni, mohd ali dan muhyiddin bermesra-mesraan. hehehe. sebelum ni ada orang kata, muhyidin takleh rasa selesa sbb penyokong mohd ali dah tentu akan undi muhammad.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s