mula balik

Posted: November 22, 2007 in Uncategorized

sejak may lalu aku started career with promoting dana2 pelaburan unit amanah secara fulltime. sambutan daripada rakan taulan memuaskan. sebilangan besar clients aku melaburkan simpanan epf. InsyaAllah klu tuan/puan adik/kakak serta abang2 berminat nakkan penerangan, do not hesitate, contact aku terus 019 340 1556.

dari setahun ke setahun, rupa2nya dah sampai masa 2 boys aku (9&8 years old) kena disunatkan. aku dok rasa diaorg masih lagi budak2 sangat. atau mungkin aku yang tak sedar diri dah meningkat usia. cuti sekolah ni memang diaorg akan kena potong jugak. insyaAllah.

sejak dua menjak ni aku selalu terbayangkan keputusan2 penting yang aku telah buat sepanjang hidup aku. terutama selepas zaman sekolah dan mula buat keputusan sendiri untuk mencorakkan masa depan. aku rasa almost all decisions yg aku telah buat, tersilap perhitungan.
maka bermulalah pulak sesi memujuk perasaan sendiri. yakin dengan takdir yang termaktub dan cuba mencari2 hikmah di sebalik semua peristiwa, akibat keputusan2 aku yang silap dan yang betul.
Komen-komen
  1. ...rux... berkata:

    rilex ar, life must go on

Tinggalkan Jawapan

